مبانی و نظری و پژوهشی(ادبات تحقیق) آموزش خودکارآمدی به دانش آموزان به همراه پروتکل آموزش

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

مبانی نظری و پژوهشی آموزش خودکارآمدی برای دانش آموزان.

این مجموعه شامل 50 صفحه ورد قابل ویرایش از آموزش خودکارآمدی به دانش آموزان است که به شیوه علمی و با رفرنس های داخل متن و پایانی تدوین گردیده است و مطالب زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب

2-2-1- مبانی نظری خودکار آمدی

2-2-1-1- تاریخچه خودکارآمدی

2-2-1-2- تعاریف خودکارآمدی

2-2-1-3- خود و خودکارآمدی

2-2-1-4- مؤلفه‌های خودکارآمدی

2-2-1-5- مفهوم خودکارآمدی

2-2-1-6- اثرات خودکارآمدی بر کارکردهای روان‌شناختی

2-2-1-6-1- تأثیر خودکارآمدی بر سطح انگیزش

2-2-1-6-2- تأثیر خودکارآمدی بر عواطف

2-2-1-7- خودکارآمدی خاص و خودکارآمدی عام

2-2-1-8- رویکرد شناختی -اجتماعی خودکارآمدی

2-2-1-9- فرآیندهای فعال شونده مرتبط با خودکار آمدی

2-2-1-10- منابع خودکارآمدی

2-2-1-10-1- دستاوردهای عملکردی

2-2-1-10-2- تجربیات جانشینی

2-2-1-10-3- ترغیب کلامی یا قانع سازی کلامی

2-2-1-10-4- برانگیختگی فیزیولوژیکی

2-2-1-11- مراحل رشد خودکارآمدی

2-2-1-11-1- کودکی

2-2-1-11-2- نوجوانی

2-2-1-11-3- بزرگسالی

2-2-1-11-4- پیری

2-2-1-12- خودکارآمدی و انگیزش

2-2-1-13- خودکارآمدی و رشد و تقویت توانایی‌ها

2-2-1-14- خودکارآمدی و تنظیم عملکرد

2-2-1-15- خودکارآمدی و انتظار

2-2-1-16- خودکارآمدی و تفاوت‌های سنی و جنسیتی

2-2-1-17- خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی

پژوهش های مرتبط

پروتکل آموزش خودکارآمدی

منابع


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1175 مشاهده

کد فایل:19814

انتشار در:۱۴۰۱/۵/۳

حجم فایل ها:289.7 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 50

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش


اشتراک گذاری:
 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط