لابی یکی از انواع فنون جلب حمایت است. لابی در واقع یک روش غیررسمی، برنامه ریزی شده و استراتژیک برای تأثیرگذاری بر تصمیم گیران می باشد. لابی، تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن تصمیم گیران در مورد مساله یا علت خاص به منظور تأثیر برتصمیمات آنها (به عنوان مثال اصلاح و یا تدوین یک سیاست یا قانون جدید جهت پرداختن به مساله مورد نظر) می باشد تصمیم گیران می توانند شامل قانون گزاران، سیاستمداران، مقامات دولتی و سایر ذی نفعان کلیدی در هر سطحی مانند رهبران قبیله، رهبران مذهبی، روسای شرکت ها، سازمان ها و سایر موسسات باشند.
مجموعه حاضر شامل 44 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است و سرفصل های زیر را شامل می شود.
سرفصل ها: 1-تعری لابی 2-مراحل انجام لابی 3-استراتژی های لابی 4-مهارت های انجام لابی 5-مذاکره 6-مذاکره موفق 7-تعریف و انواع مذاکره 8-مذاکره موفق 9-مذاکره هنگام تعارض
تعداد مشاهده: 1410 مشاهده
کد فایل:19806
انتشار در:۱۴۰۱/۴/۲۳
حجم فایل ها:242.3 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 44
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(c.r.m) در 220 صفحه
قیمت : 50,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
روان شناسی ارتباط با مشتری در 110 صفحه پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت آشنایی با روش ها و فنون کار با مدیران مافوق
پاورپوینت توانمندسازی کارکنان(51 اسلاید رنگی قابل ویرایش)
پاورپوینت تکنیک های حل مساله و تصمیم گیری
پاورپوینت راهبری و مدیریت وراهیردی(اصول و تکنیک های رهبری در سازمان)
پاورپوینت اصول نظارت و مدیریت عملکرد
پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان
پاورپوینت مدیریت ارزیابی عملکرد
اصول و مبانی برنامه ریزی در مدیریت
پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی در مدیریت
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت راهبری و مدیریت راهبردی در سازمان